zaterdag 3 november 2012

Dagje naar het bos

Vandaag met het natte druilerige weer maar eens lekker de tijd genomen, om eens lekker aan het bos te werken.
De poster achter op de muur, was toch niet wat ik er van verwachtte. Daarom deze vandaag maar vervangen door een muurschildering. Na een aantal dagen geprobeerd te hebben om een afspraak te maken met Bob Ross, zei mijn vrouw dat ik daar wel mee kom stoppen, omdat deze al een aantal jaartjes dood is.
Er zat dus niks anders op, dan zelf maar eens te gaan proberen om iets te schilderen. Eerst nog maar even bij onze huisleverancier de A***n, een tube licht groene verf gehaald, en wat gaan klodderen.
Voorzichtig wat achter de bomen geprobeerd, om daar achter wat te creƫren. Tenslotte zie je hier straks niet veel meer van.
Daarna boven de vallei de rest ingeschilderd. Het eerste resultaat lijkt wel wat op bomen, maar ik moet er toch nog wat aan bijschaven.















Hierna de schuur in gedoken, om nog wat bomen te maken op de baan zelf, want ik kwam van de week tot de conclusie, dat er nog best wel een behoorlijke hoeveelheid bomen bij moesten komen.
De framepjes die ik van de zomer al gemaakt had, dus deze middag maar eens van naalden voorzien.
Morgen nog wat extra kleur toevoegen, en het bos kan wat verder naar voren geplaatst worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten