zondag 2 september 2012

De zomer voorbij

Nu de dagen weer korter worden, en de warmte van de zolder verdwenen is, ga ik langzaam weer beginnen met de baan. Lekker 's avonds na het werk even ontspannen aan de baan werken.
Het achterste deel begint nu langzaam vorm te krijgen. De kerk staat boven op de berg, en de eerste bomen beginnen al te groeien.
Vanuit dit punt bouw ik langzaam verder naar rechts. langs de muur komen nog allemaal bergen, die de muur wat af moeten dekken, en zo wat gevoel moeten geven, dat het daar achter nog verder loopt.





Helaas kan ik tussen mijn rotzooi mijn tunnelpoortje niet vinden, zodat ik het laatste stukje nog niet kan dicht gipsen.

Na het tunneltje heb ik de volgende berg al wel met met de volgende plaat kunnen verbinden.
Helaas moet nu de gips weer even drogen, voordat ik de boel op kleur kan gaan brengen.


Maar de komende tijd zal ik weer wat meer bloggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten