maandag 2 april 2012

Station Brunnenthal

Een week of 3 geleden zijn we naar de beurs in Joure geweest.
Kreeg bij het binnen rijden van Joure ineens heel erg trek in koffie.
Wat ben je slecht af als inwoner van Joure, als je niet van koffie houdt.
Duidelijk dat de DE, daar zijn fabriek heeft.
Die luchhhhht... gelukkig houd ik wel van koffie, maar mijn vrouw vond het wat minder.

Na binnenkomst op de beurs eerst eens rustig rondgelopen, om te kijken wat er zoal te krijgen was.
Ik wist in ieder geval dat ik een stationsgebouw wou hebben. Want tenslotte hoort er toch ergens een station langs de baan. Heel veel station gebouwen waren er echter niet. Tenminste niet die nog gebouwd moesten worden. genoeg al in elkaar zittende gebouwen, maar we willen zelf bouwen.

Ons oog viel op een van de nieuwe bouwdozen van Auhagen.
Deze dus maar aangeschaft, samen met een raadhuis van Kirbi.

Nog even verder gekeken, en terwijl we naar nog wat huisjes staan te kijken, krijg ik telefoon. Even weg gelopen om rustig te bellen.
Als ik terug kom staat mijn vrouw reeds met de handen vol. Of ik even wil afrekenen. Nog een fabriek, straatje met aantal huisje en een kerkje.

Ik hoef me dus voorlopig niet te vervelen.

Het station is inmiddels af. De foto's staan hier.
Het raadhuis zijn we inmiddels aan begonnen, maar dit is een behoorlijke doos, dus daar gaan nog wel wat avondjes in zitten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten